Dat je je als bedrijf tegenwoordig moet profileren met een eigen website en een goede online marketingstrategie, dat is inmiddels geen verrassing meer. Maar ondanks dat niemand het belang en de relevantie van de online wereld zal ontkennen, moeten we ook concluderen dat er ook in de ‘echte’ wereld nog genoeg te halen valt voor organisaties op het gebied van reclame maken. Pas als je in alle geledingen genoeg zichtbaar bent kun je namelijk rekenen op een optimale naamsbekendheid. Het bezoeken van beurzen en evenementen hoort daar bijvoorbeeld ook bij. Als je aldaar genoeg op wilt vallen, dan kun je
daar uiteraard geen personeel in alledaagse kleding laten verschijnen. Een passend t-shirt ontwerpen en vervolgens dit ontwerp op een aantal shirts laten bedrukken lijkt dan ook de te volgen strategie. Geen idee hoe zo’n ontwerpsessie in z’n werk gaat? Lees dan ook de volgende alinea.
Volg deze ontwerptips voor een optimaal resultaat
Als je bij het ontwerpen van een t-shirt het best mogelijke resultaat wilt realiseren, probeer dan de volgende tips zo goed mogelijk ter harte te nemen:
Ga voor een kleurencombinatie die zo goed mogelijk past bij de kleuren van je bedrijf of je logo.
Voeg je een afbeelding toe aan het ontwerp? Zorg dan dat deze op de gewenste grootte altijd een resolutie heeft van minimaal 300 dpi (dots per inch).
Wil je je bedrijfslogo laten drukken, kies dan liever voor een png- dan voor een jpg-bestand. Png-bestanden bevatten namelijk standaard geen achtergrond.
Meer verhalen
Trendy tassen voor het nieuwe jaar
Mannenkleding: vroeger en nu
Bedrijfskledij van Suit up now